Ne, ne, já nemusím, já už ho vidím. Holčička z reklamy s prasátkem se pochlubila, jak dnes vypadá. Vyrostla do krásy

Sandra Flemrová
Sandra Flemrová
Foto: Se svolením společnosti Kofola
Rudolf Šindelář | Redaktor
[email protected]
Publikováno: 11. 12. 2022

»Ne, ne, já nemusím, já už ho vidím.« Celé Česko zná větu, kterou v televizní reklamě na oblíbený nápoj pronáší roztomilá dívka. V době vzniku slavného reklamního spotu byly Sandře Flemrové (23) teprve čtyři roky. Za témeř dvacet let (vznik reklamy 2003) vyrostla v neuvěřitelně pohlednou ženu. To dokazuje snímek, kterým se pochlubila na sociální síti. Pro ŽivotvČesku.cz ohledně úspěchu reklamy promluvil odborník na marketing.

V současnosti Sandra Flemrová pracuje jako zdravotní sestra v zubní ambulanci, uvedl to portál iDNES.cz. Na obrazovky se vrací téměř po dvaceti letech. Vznikl totiž nový televizní spot, který přestavuje projekt Cirkulka - ten vrací do českých domácností osvědčené skleněné lahve.

Sandra Flemrová se 19 let objevuje v rámci vánočního období na obrazovkách jako malá dívenka, ve skutečnosti je ale už dospělou ženou, která vyrostla do krásy. Důkazem jsou její nejnovější fotografie, o které se se svými fanoušky příležitostně dělí na sociálních sítích.

Ohledně úspěchu slavného reklamního spotu na dotaz redakce promluvil specialista v daném odvětví. "Ta reklama používá dvě věci, které rozhodně fungují nejlépe, to je dobrý humor a děti. To, když se spojí, tak je to nesmrtelné a jde o značku úspěchu. Je to nenásilné, nikoho to neuráží," vysvětlil pro ŽivotvČesku.cz Michal Monoszon ze společnosti Insider Media, proč se reklama i po letech setkává s takovým úspěchem a nepřipadá lidem už otravná.

Diskutujme slušně. Pravidla diskuze na portálu ŽivotvČesku.cz.