Reklama:

Ivan Bartoš v roce 2050: Heslo naší kampaně se týká budoucnosti, tu lidé mohou změnit, říká

Šéf Pirátů v roce 2050
Šéf Pirátů v roce 2050
Foto: Archiv Ivana Bartoše
Rudolf Šindelář | Redaktor
[email protected]
Publikováno: 2. 9. 2020

Do kampaně před krajskými volbami v Libereckém kraji dají letos strany a hnutí miliony korun. Chybět nebudou billboardy, tradiční součástí už je komunikace na sociálních sítích, ale i předvolební klipy. Česká pirátská strana si letos pro voliče připravila skutečnou lahůdku - předsedu strany Ivana Bartoše vyhlížejícího budoucnost.

Reklama:

Stačilo pár maskérských »kouzel« a z Ivana Bartoše se stal senior v roce 2050. A právě budoucnost je pilířem kampaně Pirátů, kteří chtějí změnit věci k lepšímu.

Reklama:

"Jde o volební klip, který jsme tradičně pro naše fanoušky i možné budoucí voliče připravili s přáteli a opravdovým srdcaři ze spřáteleného produkčního studia máme hotový. Prý vypadám jako Dave Lister ze seriálu Červený trpaslík. Nutno říct, že omáčku vindaloo s kuřetem mám fakt rád. Máte se nač těšit. Naše heslo kampaně i naše vize se týká budoucnosti a jsou to právě krajské i senátní volby 2. a 3. října, které dávají nám všem šanci tuto budoucnost společně měnit," řekl pro ŽivotvČesku.cz Ivan Bartoš.

Piráti svou předvolební kampaň zahájili už v srpnu, když za voliči vyrazili speciálním autobusem, který je ale »sdílený« a objíždí celou republiku.

Reklama:

Diskutujme slušně. Pravidla diskuze na portálu ŽivotvČesku.cz.

Reklama:
Reklama: