Tesco se zákazníky sdílí nadšení pro hokej
Tesco, oficiální sponzor Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji 2024, spouští očekávanou kampaň spojující svět hokeje se světem maloobchodu. Pod sloganem „Žijeme hokejem“ nabízí zákazníkům jedinečnou šanci stát se součástí velkého hokejového dobrodružství.
„V kampani propojujeme vášeň pro hokej s nákupem v Tesco. Zákazníkům nabízíme neopakovatelnou příležitost stát se součástí velkého hokejového dobrodružství prostřednictvím Clubcard. Nejatraktivnější pro naše zákazníky je soutěž o lístky na finále Mistrovství světa v hokeji a dalších 100 skvělých cen každý den. A samozřejmě nebudou chybět ani denně „vychytané nabídky,“ vysvětluje Zuzana Grinčová, marketingová ředitelka pro Tesco Česká republika.
Hokejová kampaň a aktivity s ní spojené poběží až do konce šampionátu. Zákazníci budou moci denně soutěžit o vstupenky na finále Mistrovství světa v hokeji a dalších 100 cen prostřednictvím Clubcard aplikace. Za každých 350 Kč utracených v kterékoli prodejně Tesco nebo na Tesco Online získají soutěžní kartičku. K tomu si Tesco pro zákazníky přichystalo doslova vychytané nabídky, které se týkají i produktů, které využijí právě při společném sledování zápasů. Komunikaci výhodných nabídek pak ještě řetězec podtrhuje vtipnými slovními spojeními, která se používají jak ve světe hokeje, tak i obchodu.
Do kampaně se zapojí také známí influenceři. Hlavním průvodcem pro Instagram Tesco se stal Bořek Joura, dále pak firma spolupracuje s Matějem Ruppertem, Petrem Švancarou, Jakubem Štáfkem, Martinem Dejdarem, Petrem Leitgebem, Nikosem Machem nebo Tomášem Kvapilíkem.
Diskutujme slušně. Pravidla diskuze na portálu ŽivotvČesku.cz.