Reklama:

ANO přitvrzuje, Babišovy marketérky to rozjely v myčce. Vada na kráse je, že kopírují influencera ze Slovenska

Aneta Zicklerová
Aneta Zicklerová
Foto: Profimedia
Alena Šindelářová | redaktorka
[email protected]
Publikováno: 26. 8. 2025

Komentář: Volební kampaň hnutí ANO začíná nabírat na »šťávě« – doslova i obrazně. Dvě blízké spolupracovnice Andreje Babiše, marketérky Aneta Zicklerová a Viktorie (Viky), natočily video z automyčky, kde se před objektivem rozpustile stříkají vodou a dovádějí kolem volebního auta, s nímž lídr ANO křižuje republiku. Háček je v tom, že to není jejich nápad. Jak redakce ŽivotvČesku.cz, tak jistě i další řada lidí v hravém videu poznala kopii klipu slovenského influencera Filipa Jovanoviče alias Jovinečka.

Reklama:

Hnutí ANO přitvrzuje. Parodie na »miss mokré tričko« zaujala, jenže zatímco má jít o nápaditý obsah, který má kampani dodat trochu hravosti a přilákat pozornost, redakce ŽivotvČesku.cz a další lidé si všimli, že se Babišovy marketérky inspirovaly na Slovensku.

Prakticky stejnou scénu, dokonce se stejnou hudbou, nedávno zveřejnil slovenský influencer Filip Jovanovič alias Jovinečko. Ten si s novou přítelkyní dopřál pěnovou romantiku v myčce. A jeho video začalo kolovat po sítích.

Reklama:

V porovnání s tím tak záběry Zicklerové a Viky působí spíš jako kopie bez originality. Efekt hravého překvapení se vytrácí a místo vlastního nápadu se divákům vnucuje otázka, proč sahají po cizím konceptu, když chtějí působit kreativně? Aneta Zicklerová sice v komentářích přiznala, že se jim známý influencer stal předlohou, ale až poté, co ji k tomu donutila poznámka jedné z komentujících.

"Na Jovinečka," napsala, načež jí Zicklerová odepsala: "Jo." Hnutí ANO tak sice přitvrzuje v kampani a láká voliče i na lehce provokativní obsah, ale tentokrát to spíš než na »wow efekt« vypadá na trapné déjà vu.

Reklama:

Diskutujme slušně. Pravidla diskuze na portálu ŽivotvČesku.cz.

Reklama:
Reklama: