Babišův marketing v praxi. Soudkyně z lidu obvinila rusovlasou Anetu z fatální chyby

Komentář: Marketing má být vidět, ale není vždy jisté, že je to dobře. Aneta Zicklerová, manažerka sociálních sítí Andreje Babiše, se stala hlavní postavou výšlapu na Velký Javorník. Ne proto, že by snad bývala udělala něco výjimečného, ale proto, že si vzala džíny, zapomněla legíny a dostala křeč do nohy. Ve finále se ale v diskuzi pod jejím videem z výšlapu nepsalo o tělesné kondici expremiéra, ale o tom, jestli se jeho výrazná členka marketingového týmu umí obléct na kopec. Redakce ŽivotvČesku.cz se zamyslela nad tím, jak i nevhodné oblečení marketérky může zapadnout do kampaně.
Při návštěvě Moravskoslezského kraje se šéf hnutí ANO společně se svým týmem rozhodl vyšlápnout jeden z nejvyšších bodů Beskyd – Velký Javorník. Společně s expremiérem, který je ve výborné fyzické kondici, se do kopce »plahočila« jeho manažerka sociálních sítí Aneta Zicklerová, jež se i zapojila do komentářů pod svým příspěvkem.
"Zapomněla jsem si legíny, jsem hrozná," napsala ironicky jedné z uživatelek zastupujících lidový soud, která ji upozornila na to, že na výšlap na kopec může jít v džínách jen hlupák. "Jít to v džínových kalhotech? To může jít vážně jen hlupák," napsala uživatelka Tereza.
Asistentka si však urážku nenechala líbit. "Pro hlupáka každý hloupý, tak se to říká, ne? Hluboce se vám, paní Terezo, omlouvám, že jsem si doma nechala legíny," sypala si popel na hlavu Zicklerová. Zároveň tím odpověděla uživatelům, kteří zpochybňovali, zda může člověk z politického prostředí chodit na výšlap v džínách.
Zdroj videa: Instagram Anety Zicklerové pic.twitter.com/g9DGf4exDj
— Netopýr (@netopyr2024) May 5, 2025
"Nepřijde Vám to ironické, že člověk, který pracuje v politickém prostředí, se neumí ani obléct?" nedala se odbýt komentující Tereza. Otázka, která by asi za jiných okolností nedávala smysl, ale v českém online prostoru v roce 2025 se z ní může vynořit plnohodnotná kauza.
Zicklerová se nadala a Tereze opět odpověděla. "Spíš mi nepřijde, že bych se neuměla obléct. Zapomněla jsem si legíny, jsem hrozná, mrzí mě to. Díky vám na příští výšlap určitě nezapomenu," ironicky odepsala rusovlasá marketérka, jež se z debaty o legínách poté raději stáhla.
Akce sama o sobě byla pokračováním dlouhodobé strategie Andreje Babiše, který se aktuálně snaží převyprávět svou politickou značku. Seznam Zprávy trefně poznamenaly, že "čtyřicátník" Babiš vstává ve 4:44, jde do fitka a pak vyráží do terénu. Cílem je ukázat aktivního, fyzicky zdatného muže v pohybu. Místo toho ale sociální sítě zasáhla zcela jiná zpráva: marketingové krytí se zadýchalo jako první, navíc v nevhodném oblečení.
Marketingová mise vlastně splnila vše podstatné. A český lid se dozvěděl, že kampaň může být dnes i o džínách. Stačí k tomu zapomenout legíny a mít signál na Instagramu. Nakonec to ale asi nikoho bolet nebude. Babiš vystoupal, Zicklerová vylezla, křeč odezněla a dosah na sociálních sítích zůstal.
Diskutujme slušně. Pravidla diskuze na portálu ŽivotvČesku.cz.