Holčička z reklamy s prasátkem se ohlédla 19 let zpět. Už jen pár záblesků, vzpomíná půvabná Sandra Flemrová

Sandra Flemrová v reklamě
Sandra Flemrová v reklamě
Foto: Se svolením společnosti Kofola
Rudolf Šindelář | Redaktor
[email protected]
Publikováno: 14. 12. 2022

Stejně jako k Vánocům neodmyslitelně patří štědrovečerní večeře a zabalené dárky, tak jen málokdo si dnes umí představit to samé období bez holčičky a prasátka se zuby zahnutými nahoru. Vánoční reklama na Kofolu se už stala legendární. A ani po 19 letech na obrazovkách nepřestává diváky bavit. "Při natáčení vánoční reklamy na Kofolu mně byly tři roky," uvedla Sandra Flemrová ve vyjádření, které má redakce ŽivotvČesku.cz k dispozici.

Přesně před 19 lety se na obrazovkách poprvé objevila dnes již divákům dobře známá reklama na Kofolu, v níž se tatínek společně s dcerou vydal do lesa pro vánoční stromeček. Holčičku nalákal na to, že pokud vydrží do večera nepapat, tak uvidí zlaté prasátko. Ona ale už v lese zahlédne jiné, které má zuby zahnuté nahoru, a tak se dvojka dá na útěk před divočákem.

Holčička z reklamy je dnes už dospělou ženou. Sandra Flemrová se živí jako sestřička v zubní ambulanci. Je jí 23 let. A z natáčení reklamy si toho moc nevybavuje. "Pamatuji si jen pár záblesků, jako je například koulovačka se štábem. Reklama se mně ale přesto silně zapsala do života," uvedla ve vyjádření, které má redakce ŽivotvČesku.cz k dispozici. V dětství absolvovala několik dalších castingů, ale až letos, kdy společnost Kofola hledala tvář pro svůj projekt Cirkulka, přišla ta pravá chvíle se na obrazovky vrátit.

Zřejmě žádná z českých reklam se nedočkala takového úspěchu, jaký zaznamenala právě tato. Reklamní přestávky naopak v televizi příliš oblíbené nebývají, podle diváků jsou dlouhé a leckdo s přístupem k modernějším technologiím raději začne pořad sledovat s časovým odstupem, aby spoty mohl přetáčet. To se však reklamy na Kofolu týká jen minimálně. Jakmile je totiž vysílaná, z obrazovek do domácností přenese vánoční atmosféru.

Podle marketingového odborníka není úspěch reklamy žádnou velkou záhadou a spočívá ve využití dvou zásadních faktorů. "Ta reklama používá dvě věci, které rozhodně fungují nejlépe, a to dobrý humor a děti. Když se tohle spojí, tak je to nesmrtelné a jde o značku úspěchu. Je to nenásilné, nikoho to neuráží," řekl pro ŽivotvČesku.cz Michal Monoszon ze společnosti Insider Media.

Diskutujme slušně. Pravidla diskuze na portálu ŽivotvČesku.cz.