Módní kritik promluvil: Podoba Aleny Schillerové s Helenou Vondráčkovou na fotografii tu je

Alena Schillerová / Helena Vondráčková
Alena Schillerová / Helena Vondráčková
Alena Šindelářová | redaktorka
[email protected]
Publikováno: 17. 4. 2024

Politička a bývalá ministryně financí Alena Schillerová je vždy perfektně upravená. Když se pak jedná o focení na sociální sítě, platí to dvojnásob. Dokonale upravený účes a výraznější líčení ukázala někdejší šéfka státní kasy na nejnovějším snímku na svém instagramovém profilu. Redakce ŽivotvČesku.cz se shodla na tom, že pravá ruka Andreje Babiše na první pohled připomíná legendární zpěvačku Helenu Vondráčkovou. Oslovila proto odborníka na módu a styl Káju Pavlíčka, aby profesionálním okem zhodnotil, v čem jsou si obě dámy podobné.

Alena Schillerová za posledních pár let změnila účes už mnohokrát. Nejlépe však vypadá v blond barvě, která jí ubírá pár let a působí svěže. Na aktuálním snímku, kdy se nechala vyfotit cestou do Poslanecké sněmovny, připomíná svým účesem slavnou umělkyni Helenu Vondráčkovou. Mírnou podobu obou dam shledává i stylista Kája Pavlíček, který pro ŽivotvČesku.cz zdůraznil, v čem si mohou být obě známé ženy po vizuální stránce podobné.

"Jistá podoba s Helenou Vondráčkovou tu je. Dělá to samozřejmě odstín vlasů, výrazné líčení. Je to podobný typ účesu, protože Helena taky jeden čas podobné vlasy nosila. A výrazné líčení způsobí, že se může ten člověk na okamžik podobat. Jinak ale má Alena Schillerová vlastní rysy, které jsou dost výrazné a v některých částech až nezaměnitelné," zhodnotil módní guru s tím, že podobnost mezi oběma ženami být může, ale každá je přesto nezaměnitelný originál.

Srovnání Aleny Schillerové a populární zpěvačky nemá v žádném případě vyznít urážlivě ani pro jednu stranu. Výrazná tvář hnutí ANO je na sociálních sítích velmi aktivní a se svými sledujícími a fanoušky je v takřka denním kontaktu. Ve většině případů je její styling a následná prezentace v určitém směru perfektní. Stejně jako legendární zpěvačka Helena Vondráčková, která o sebe celý život dbá. Ačkoliv každá z dam působí v jiné sféře, obě jsou nepochybně profesionálkami ve svém oboru.

Diskutujme slušně. Pravidla diskuze na portálu ŽivotvČesku.cz.