Ne, ne, já nemusím, já už ho vidím. Rozkošná holčička z reklamy s prasátkem vyrostla v krásnou ženu. Dnes je k nepoznání

Autor: Kofola |
Eliška Reiglová | Redaktorka
[email protected]
Publikováno: 4. 12. 2021

Přesně před 18 lety se na obrazovkách poprvé objevila dnes již legendární reklama na Kofolu. Roztomilá holčička, která nemusí nepapat, protože prasátko se zuby zahnutými nahoru už vidí, diváky naprosto okouzlila. Přestože v televizi ji lidé stále vidí jako malou dívenku, ve skutečnosti je dnes Sandra Flemrová (22) už dospělou ženou, která vyrostla do krásy.

Stejně jako k Vánocům patří ozdobený stromek a dárky, v Česku je jejich neodmyslitelnou součástí i reklama na Kofolu. Ta se na obrazovkách poprvé objevila v roce 2003 a mezi diváky se stala natolik populární, že od té doby nebyla nahrazena. "Když vydržíš až do večera nepapat, tak uvidíš zlaté prasátko," jsou slova, která zlidověla a dnes je zná už snad každý.

Prostřednictvím oblíbené reklamy na diváky dýchne vánoční atmosféra, při jejím sledování si ale jen málokdo uvědomuje, že ústřední postava malé holčičky je dnes už dávno dospělou ženou. Sandra Flemrová a Josef Polášek (56) ztvárnili dceru a otce, kteří jdou do lesa uřezat stromek. Zatímco v reklamě ji při útěku před divokým prasetem nese tatínek v náruči, dnes už by mu stihla utéct po svých.

Herečka Veronika Žilková (60) se rozhodla, že veřejnosti svěří intimní tajemství. Čekala miminko s režisérem Jiřím Menzelem (†82), ale rozhodla se, že si ho nemůže nechat. "Říkal mi Pampeliško, vozil mě tou svou sierrou a já byla absolutně šíleně zamilovaná," uvedla herečka v knize Dělte dvěma. Pro redakci ŽivotvČesku.cz v pondělí uvedla, že je na výletě v Paříži a novinářům bude k dispozici v úterý.

Pod zimním kulichem nevynikly Sandry kudrnaté vlasy, které jsou pro ni dnes charakteristické. Vzhledem k její výrazné proměně už by ji dnes jen málokdo poznal, ale nedá se upřít, že to, co ztratila na dětské roztomilosti, získala na kráse. I nyní by studentka žijící v Plzni na obrazovkách nepochybně leckoho okouzlila. Při natáčení reklamy jí bylo tři a půl roku.

Společnost Kofola si sílu oblíbené reklamy uvědomuje a kromě herců, kteří v ní ztvárnili krátké, přesto důležité role, je vděčná i divákům. "Bez jejich přízně bychom naše zlaté prasátko nepouštěli na obrazovky zas a znovu," uvedla pro ŽivotvČesku.cz manažerka značky Nikola Gschwentnerová.

Anesteziolog Lukáš Pollert (51) při každém rozhovoru zdůrazňuje, že není virologem či epidemiologem, že na covidovovou realitu v nemocnicích se dívá optikou lékaře, který je zvyklý na jednotkách intenzivní péče vídat lidi, kteří nějakým způsobem riskovali či projevili nedbalost v péči o vlastní zdraví. Uvědomuje si, že některé jeho výroky působí na velkou část veřejnosti provokativně. "Víte, někdo sedí, kouká na televizi, má vysoký cholesterol, kouří, pije alkohol a k tomu všemu neabsolvoval vakcínu... Tady v tom případě bych chtěl říct, že v tom celkovém výčtu je ta vakcína úplná marginálie," uvedl Lukáš Pollert pro ŽivotvČesku.cz.

"Nene, já nemusím, já už ho vidím." Tato slova už se televizním divákům do paměti doslova ...

Zajímavostí je, že zdomácnělý divočák byl v lesním prostředí vyděšený. Moc nespolupracoval, dokonce z místa natáčení prchal do hloubi lesa. Jeho majitel pak poněkud bezradným filmařům poradil, že jeho prasátko má rádo svíčkovou, kterou nakonec i dostal.

Roztomilá holčička v reklamě na Kofolu
Roztomilá holčička v reklamě na Kofolu
Foto: Se svolením společnosti Kofola

Diskutujme slušně. Pravidla diskuze na portálu ŽivotvČesku.cz.

Zavřít reklamu