Reklama:

Nejvýživnější networking v ČR přinesl 2 dealy za 1 milion Kč. Meet&Deal Summer Edition obstál

Ilustrační snímek
Ilustrační snímek
Foto: Meet&Deal Summer Edition
Prezentace klienta / Komerční sdělení | Upozornění pro čtenáře: Článek není redakčním textem, ale je komerčním sdělením klienta. Vydavatel portálu ŽivotvČesku.cz nezodpovídá za jeho obsah. Pro případné dotazy se obracejte na e-mail:
[email protected]
Publikováno: 12. 9. 2024

Poslední červnové úterý se v pražském Město~Moře konal nejvýživnější networking v ČR Meet&Deal Summer Edition. Letní verze s grilováním a drinky za skvělého počasí se stala živnou půdou pro uzavírání nových spoluprací. Dotáhly se tam totiž dva „dealy“ za milion korun. Ale bylo toho ještě víc.

Reklama:

Event, který zatím nemá v Česku obdoby, postavil svůj koncept na networkingu, který částečně pomáhají řídit takzvaní propojovátoři. Ti slouží účastníkům k tomu, aby je pomohli seznámit s kýmkoliv na eventu. Nová spojení mohou vést k novým spolupracím a jinak tomu nebylo ani na třetím pokračování Meet&Deal s přídavkem Summer Edition.

Některé příběhy ukazují, že se účastníkům vyplácí navštěvovat Meet&Deal pravidelně. „Uzavřeli jsme super deal s firmou MK Lůžkoviny. Na předchozím Meet&Deal jsme si začali vyměňovat nápady a na Summer Edition jsme to definitivně stvrdili. Co mě opravdu dostalo, byl ten blízký a přátelský přístup, který se díky Meet&Deal vytváří. Naše spolupráce byla od začátku v pohodě. Kdykoliv bylo třeba něco doladit, všechno šlo hladce. Jakub Kalvoda, CEO MK Lůžkoviny, je fakt třída, a jsem si jistý, že o něm ještě hodně uslyšíme,“ říká Petr Chlup, CRO společnosti Foxdeli, jako jeden z účastníků letní akce.

Reklama:

Podobně to vidí také Barbora Hejl, Founder Social Colors: „Na všech Meet&Deal akcích jsem poznala super lidi, specialisty v oboru i majitele firem. Řekla bych, že odhadem z každé akce si nesu tak tři super kontakty do podnikání. Díky networkingu a zábavě jsem se vždycky dozvěděla nějaké novinky, které jsem občas sama nestíhala sledovat. Byla jsem zatím na každé akci a chystám se i na čtvrtou akci Meet&Deal vol3, tentokrát už nezastupující firmu MK Lůžkoviny, ale sebe jako markeťáka na volné noze.“

Ta největší spolupráce večera se zrodila mezi společnostmi Radiohouse, kterou zastupoval Jaroslav Nosek, a Krmiva Pučálka v zastoupení Martina Pučálky. Jedná se o celoroční intenzivní brandovou kampaň pro krmiva pro psy a kočky Marp. Finální dohodě předcházelo několik schůzek a také setkání na Meet&Deal vol2. „S Martinem jsme si už na Meet&Deal vol2 povídali několik hodin nad různými tématy včetně toho, jak mu pomoci posunout jeho značku holistických krmiv Marp. Následovala série schůzek, kde jsme si ukázali, jaké jsou možnosti, a začali ladit konkrétní podobu spolupráce. A vše směřovalo k setkání na Meet&Deal Summer Edition v Město~Moře a tam jsme to celé dopekli,“ řekl za Radiohouse Jaroslav Nosek. 

Svůj pohled přidal také Martin Pučálka: „Začalo to akcí v kancelářích Trenýrkárny na začátku roku, kde jsem se potkal s Petrem Harcubou z Radiohousu a domluvili jsme si schůzku. Na schůzce jsme zjistili, že pro Petra nově pracuje Jaroslav Nosek, kterého znám z Pet Center, a domluvili jsme nabídku pro naši stěžejní značku krmiv pro psy a kočky Marp. Nabídku jsem delší čas neřešil, respektive jsem pochyboval, zda to dává smysl. Poté, co jsme se rozhodli, že do toho půjdeme, to trvalo celé ani ne dva měsíce.“

A co druhá milionová spolupráce? „Ačkoliv jsem to vyloženě neplánoval a na Meet&Deal jsem vždy zavalen organizací a svou pozornost směřuji na spokojenost účastníků, podařilo se mi s Fajn Rádiem domluvit partnerství s Meet&Deal na celý rok 2025. V příštím roce totiž s týmem chystáme minimálně čtyři eventy a tohle partnerství nám pomůže pozvednout Meet&Deal zase na další úroveň,“ prozrazuje André Kohout, organizátor eventů Meet&Deal.

Příští Meet&Deal vol3 se koná 31. 10. 2024 v Kaiserštejnském paláci v Praze. Vstupenky pořídíte na www.meetdeal.cz/vol3.

Reklama:

Diskutujme slušně. Pravidla diskuze na portálu ŽivotvČesku.cz.

Reklama:
Reklama: