Reklama:

Olympijské nadšení vzrůstá: DISCOVERY A EUROSPORT PŘEDSTAVUJÍ NOVÉ POŘADY A NOVOU HYMNU PRO TOKIO 2020

Seriál Head to Head je součástí speciálního programu Eurosportu před zahájením olympijských her
Seriál Head to Head je součástí speciálního programu Eurosportu před zahájením olympijských her
Foto: Eurosport
Redakce ŽvČ |
[email protected]
Publikováno: 19. 4. 2021
  • Eurosport domovem olympijských her na hlavních evropských trzích
  • Head to Head a Olympic Stories – nové pořady před startem OH v Tokiu
  • Nová olympijská hymna, kterou složil držitel Oscara Steven Price
  • Andrew Georgiou: „Naše originální, vzrušující a exkluzivní pořady jsou teprve začátkem a těšíme se, až budeme vyprávět nové olympijské příběhy.“

Už méně než sto dnů zbývá do startu Letních olympijských her 2020 v Tokiu. Discovery a Eurosport odstartovaly tento týden seriál původních originálních pořadů s olympijskými tématy a zároveň představili hymnu, která bude soundtrackem olympijského léta.

Vyprávění úchvatných sportovních příběhů, inovativní obsah a bezkonkurenční analýzy světově známých expertů, takové budou olympijské zkušenosti na platformách Eurosportu.
Na evropských trzích se Eurosport stane domovem olympijských her. Diváci uvidí každý okamžik her, každou vybojovanou medaili a všechny sportovní hrdiny živě, nebo na vyžádání. Fanoušci tak budou mít příležitost vytvořit si z olympijských her vlastní osobní zážitek.
Díky lokalizovanému pokrytí her ze strany Discovery budou fanoušci svým národním hrdinům blíže než kdykoli předtím.

Reklama:

Andrew Georgiou, President, Eurosport and Global Sports Rights & Sports Marketing Services: „Nic nespojuje svět tak, jako olympijské hry. Protože všechny naše komunity hledají světlo na konci tunelu, hry tohoto léta slibují, že budou jednou z kulturně nejvýznamnějších událostí a budou představovat tolik potřebnou oslavu lidskosti a globální soudržnosti.

Cesta, po které to vše přivádíme k životu, je vyprávění nejdůležitějších příběhů v posledních měsících před zahájením olympijských her. A to prostřednictvím našich exkluzivních pořadů, které pomohou divákům přiblížit se k jejich sportovním hrdinům. Eurosport bude jediným místem, kde bude možné sledovat každý okamžik OH jako součást nejkomplexnějšího zážitku z olympijských her v historii.“


Série olympijských dokumentů na Eurosportu

Již v únoru byla odstartována série krátkých filmů Trailblazers, která představuje největší sportovní legendy a jejich epické příběhy, ve kterých vystoupily daleko za hranice sportovního světa.

Head to Head nabídne divákům srovnání některých z největších sportovních ikon různých olympijských období. Osmidílná série představí mj. tenisové ikony Steffi Grafovou a Serenu Williamsovou, dvojici běžců na střední vzdálenosti – Mo Farah vs Haile Gebrselassie a legendární sedmibojařky Jackie Joynerovou-Kerseeovou a Jessicu Ennisovou-Hillovou.

Olympic Stories je další originální série Eurosportu a přiblíží některé z ikonických momentů, které se vryly do olympijské historie. Experti Eurosportu cestují po celém světě, aby hovořili s největšími hvězdami sportovního nebe a vzpomínali na jejich nejúžasnější příběhy. „Big in Japan“ nás vrací zpět do Japonska v roce 1964, do olympijských her, na které se vzpomíná jako na „dokonalé hry“.

 
Třetí pořad Essential Olympic Stories presented by Bridgestone zažije premiéru 18. května. Představí některé z nezapomenutelných hrdinů olympijské historie – Michaela Phelpse, Dawna Frasera, Muhammada Aliho a Nadiu Comaneciovou.

Nová hymna pro novou éru

Složená exkluzivně pro Discovery. Oscarový skladatel Steven Price – známý mj. prací pro filmy Pán prstenů a Sebevražedný oddíl – spolupracoval na nahrávání čtyřminutové hymny v kultovním Abbey Road Studios s London Symphony Orchestra, uznávaným jako jeden z nejlepších světových soundtrackových orchestrů. 


Nová hymna poháněná perkusemi ilustruje všechny emoce a okamžiky, které sportovci a fanoušci na cestě ke hrám zažijí. Klavírní segment, který otevírá hudební skladbu, je synonymem očekávání olympijských her, poté se tempo hymny zrychluje a postupně přechází do crescenda, které představuje začátek her.

„Klidná“ část hymny byla poprvé použita v 60sekundovém spotu připraveném ke 100 dnům zbývajícím do zahájení OH. Odpovídá myšlence, že pro každého olympionika začínají právě nyní závěrečné přípravy na jeho olympijské cestě. Klipy z omračující skladby uslyší fanoušci na úvod i závěr všech olympijských programů na platformách Eurosportu před začátkem OH i během nich. Hymna bude symbolem olympijských her na Eurosportu, bude používána i během Zimních olympijských her v Pekingu 2022 a Letních olympijských her v Paříži 2024. 

Steven Price, který získal Oscara za práci na filmu Gravity, o hymně říká: „Začátek je o energii a vzrušení z olympiády, trochu tajemství, máme v ní cestu sportovce, ten tichý malý okamžik, kdy vnímáte, jak se připravuje na své velké chvíle. Takže to bylo o nalezení všech těchto témat a jejich spojení dohromady do čtyřminutového kusu, bylo to o dobrodružství pokusit se vyprávět příběh na velmi malém prostoru, ale v měřítku, které byste použili ve filmu.“

Reklama:

Diskutujme slušně. Pravidla diskuze na portálu ŽivotvČesku.cz.

Reklama:
Reklama: