Reklama:

Pohledná česká influencerka Eliška-Jana Auer popsala, co je potřeba, aby člověk dosáhl mimořádného úspěchu na sociálních sítích

Eliška-Jana Auer
Eliška-Jana Auer
Foto: Se svolením Elišky-Jany Auer
Rudolf Šindelář | Redaktor
[email protected]
Publikováno: 8. 5. 2023

Krásná, vzdělaná a v oblasti marketingu na sociálních sítích také skutečně zkušená. Eliška-Jana Auer se přes sedm let naplno věnuje sociálním sítím. V oblasti marketingu pracuje a školí, vedla nespočet úspěšných kampaní firem i jednotlivců. V posledním roce se pak rozhodla zužitkovat četné zkušenosti a naplno se vrhnout do růstu osobní značky. Narušuje přitom obvyklý vzorec, podle kterého se lektoři sociálních sítí soustředí primárně na své klienty, zatímco oni sami vysoce sledované účty nemají. Pro ŽivotvČesku.cz prozradila, co stojí za tím, aby se člověk stal na »sociálkách« úspěšným.

Reklama:

"Je to odlišné, ale spatřuji tam i několik stejných rovin," odpovídá Eliška-Jana na otázku, jak moc odlišné je vést kampaň na sociálních sítích pro klientský účet oproti propagaci vlastní osoby. V posledních letech školila a vedla kampaně v několika známých společnostech zaměřených nejen na módu, ale i zdravou stravu či reality.

Reklama:

"První z těch společných rovin je strategie, tedy znát svoji cílovou skupinu, konkurenci, cíl a sdělení, které chceme šířit. Dalším pilířem jsou trendy. Jakmile značka nebo jednotlivec ignoruje to, co je aktuálně na dané platformě in, jeho obsah se pravděpodobně nestane virálním," popsala pro ŽivotvČesku.cz šestadvacetiletá tvůrkyně, jakou strategii na sociálních sítích používá.

Po sedmi letech se rozhodla nasbírané zkušenosti z vedení plošně úspěšných kampaní přetavit také do osobní sféry a s manželem Janem se vrhli do tvoření na TikToku.

@eliska.jana.auer Holky, máte doma taky věčnýho šmíráka? 😅 #auerovi #vztahovevidea #vztahovaedicia #vztahy #manzelstvi #partnerstvi #partnerstvo #vztahschlapom #manzele ♬ původní zvuk - eliska.jana.auer

"Naším hlavním tématem je partnerství, manželství a rodina. Některá videa sdílí Honza na svém profilu z pohledu muže, já naopak u sebe z pohledu ženského. S natáčením na TikTok začal Honza, já k němu byla nejdříve dost skeptická a musela jsem si k němu najít cestu," uvedla pro ŽivotvČesku.cz influencerka.

"Cílem našeho obsahu je pobavení a ztotožnění. Chceme, aby ostatní páry, především ty rodičovské, věděly, že jsme v tom spolu. Nikdo to doma nemá jednoduché a občas je potřeba se na všechny ty situace dívat z nadhledu a dokázat se jim zasmát," doplnila něžnější polovina aktuálně nejúspěšnějšího manželského páru českého TikToku z hlediska čísel. Jejich hashtag #auerovi získal za rok přes 64 milionů zobrazení, jejich videa dosahují statisícových počtů zhlédnutí a u nejlepšího z nich svítí dokonce číslovka 4,2 milionu.

V dnešní době stále ještě relativně nový druh povolání, takzvaný influencing, je pro ty nejlepší skutečně povoláním na plný úvazek. Jak náročné tedy musí být pravidelné natáčení videí vedle práce v agentuře, provozování ateliéru a k tomu všemu také vychovávání ročního syna, přiblížila.

"Časově je to jedno velké šílenství. Pracuju minimálně 200 hodin měsíčně poslední rok a půl, což je ve spojitosti s tím aspektem mateřské docela bláznovství. Ale jde to a to se právě snažím ukázat na sítích dalším maminkám. Můžeš podnikat a vydělávat pěkné peníze i jako máma, jen k tomu potřebuješ po svém boku plnohodnotného tátu a partnera, což Honza je. Dost se vykrýváme a doplňujeme - jak po pracovní, tak rodičovské rovině," zdůraznila pro ŽivotvČesku.cz Eliška-Jana Auer.

Oblíbená a žádaná lektorka Eliška-Jana Auer pravidelně školí marketing na sociálních sítích v malých i velkých firmách, vede účty i mnohým jednotlivcům. Dále tvrdí, že za úspěchem na sociálních sítích stojí autenticita.

"Rozhodně je třeba nebát se ukázat, kým daný člověk skutečně je. Zároveň by ale nikdy neměla jít kvantita na úkor kvality. Každý vám bude tvrdit, jak je konzistentnost na sítích důležitá, a ano, ona je, ale velmi často dochází k tomu, že tvůrci či obecně značky distribuují obsah jen proto, aby distribuovali obsah, a úplně to postrádá jakoukoliv vyšší hodnotu. A je taky ohromně důležité ctít povahu jednotlivých platforem. U Instagramu je to vizuál, u TikToku naopak vtipný podkres," dodala pro ŽivotvČesku.cz.

Reklama:

Diskutujme slušně. Pravidla diskuze na portálu ŽivotvČesku.cz.

Reklama:
Reklama: