Šéfkuchař Přemek Forejt natočil pro fastfoodový řetězec reklamu. Spáchal ten nejhorší hřích a kritikům se směje. Marketingový expert nastínil, že za spot musel dostat obří sumu

Přemek Forejt
Přemek Forejt
Foto: Nextfoto
Rudolf Šindelář | Redaktor
[email protected]
Publikováno: 4. 9. 2022

Šéfkuchař a porotce známé gastro soutěže Přemek Forejt (35) natočil pro známý fastfoodový řetězec reklamu, ve které tančí, hraje na burgerové bulky, zpívá. I když jde o poměrně zdařilý a chytlavý spot, lidé partnera herečky Evy Burešové (29) poměrně silně kritizují. Dále pak se stala terčem negativních hodnocení restaurace v Olomouci, kde pracuje. Redakce ŽivotvČesku.cz získala informace, že Forejta kritika nikterak netrápí, za spot si totiž měl říct sumu ve výši několika milionů korun. Na dotaz pak nastínil marketingový expert Karel Komínek, proč honorář musel být skutečně astronomický.

Známý šéfkuchař se natočením reklamy pro fastfoodový řetězec podepsal pod jídlo, které je sice oblíbené, ale rozhodně nejde o žádný gastronomický zázrak, nad jehož výrobou by žasli největší profesionálové v oboru. To spíše naopak. Navíc se složením zcela jednoznačně neřadí k pokrmům, které se hodí do diety, opět spíše naopak. Přemek Forejt se odlehčeně řečeno upsal fastfoodovému ďáblu.

McDonald’s a Forejt navázali zkraje tohoto roku tříletou spolupráci, během které má šéf vyhlášeného podniku Entrée v Olomouci zvýšit vnímání kvality zmíněného řetězce rychlého občerstvení, zejména jeho produktů.

Známý porotce gastro soutěže v rámci této spolupráce natočil video s názvem »Mc’n’Roll«, ve kterém zpívá, tančí a bubnuje na burgerové bulky. Dvouminutový klip se stal poměrně rychle hitem internetu.

Otázka je, co si za natočení spotu - tedy propagace fastfoodového řetězce - řekl za částku. "Přemek si z těch, co ho kritizují, vůbec nic nedělá. Má z nich srandu. Kdyby totiž věděli, kolik dostal za natočení reklamy, tak by mlčeli," řekl pro ŽivotvČesku.cz člověk, který se s Přemkem Forejtem přátelí, ale přál si zůstat v anonymitě, s tím, že přesnou sumu slavný šéfkuchař neříká ani mezi blízkými lidmi, ale prý naznačil, že částka je daleko za milionem korun. "Naznačil, že to bude třeba mezi třemi až pěti miliony korun," dodal zdroj pro ŽivotvČesku.cz.

Že muselo jít skutečně o astronomickou sumu, potvrdil na dotaz redakce marketingový expert Karel Komínek. "V momentě, jak se začnete spojovat s nějakou značkou, tak se její hodnoty automaticky začnou přelévat na vás. To znamená, že pokud máte někoho, kdo se tváří, že je expert - porotce, pak se spojí s nějakou konkrétní značkou, kterou třeba lidé nemají ještě navíc spojenou se zárukou nějaké kvality, tak to výrazným způsobem toho člověka zarámuje a ovlivní to jeho vlastní značku a také lidi, kteří s ním do budoucna budou chtít spolupracovat," popsal zkušený odborník přes marketing a dal tak najevo, že Forejt si musel vzít za degradaci své značky - tedy kvalitní špičkové gastronomie - sumu, která mu negativní vnímání jeho osoby musela logicky kompenzovat.

Diskutujme slušně. Pravidla diskuze na portálu ŽivotvČesku.cz.