Reklama:

Souboj holek od Babiše: Jeho marketérka Aneta soupeří s hranolkovou Álou Schillerovou

Andrej Babiš a vpravo za ním by měla být jeho blízká spolupracovnice Aneta Zicklerová
Andrej Babiš a vpravo za ním by měla být jeho blízká spolupracovnice Aneta Zicklerová
Foto: Profimedia
Rudolf Šindelář | Redaktor
[email protected]
Publikováno: 5. 12. 2024

Komentář: Politická scéna není jen o vážných výměnách názorů nebo debatách nad rozpočtem. U hnutí ANO to stále více připomíná estrádní show, kde o pozornost diváků soupeří hned několik známých postav. Po legendárním videu exministryně Aleny Schillerové, která oblékla kostým hranolek a povídala si sama se sebou o brigádách, přichází další bizarní kapitola. Jak jsme si všimli v redakci ŽivotvČesku.cz, tentokrát na scénu vstupuje Aneta Zicklerová, rusovlasá marketérka spjatá s kampaní expremiéra Andreje Babiše.

Reklama:

Zatímco Schillerová, která je v současnosti považována za nekorunovanou královnu TikToku, cílí běžně na sociální a ekonomická témata, Aneta Zicklerová, která pracuje na PR Andreje Babiše, hraje na jinou strunu. Ve videu, které zveřejnila na jiné sociální platformě –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ Instagramu, stojí Zicklerová v proužkované košili po boku své kamarádky a obě zpívají známý hit Dilemma (Nelly –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ Dilemma ft. Kelly Rowland). S neodolatelným úsměvem a uvolněným vystupováním vytváří zdání, že pracovat pro Babiše je bezva a plné zábavy.

Reklama:

Na druhou stranu prezentace Zicklerové jiným pohledem vyvolává dojem, že nejde jen o PR pro Babiše, ale o pokus stát se novou hvězdou politické estrády hnutí ANO. Dalo by se v tomto případě s klidným svědomím a nadsázkou konstatovat, že »hranolková Ála ukázala cestu, teď je čas to posunout dál«. Redakce o hranolkovém převleku političky psala dříve článek.

Zatímco Schillerová má zjevně jasno v tom, jak oslovit starší spektrum voličů, Zicklerová míří na mladší generaci. Souboj holek z hnutí ANO na sociálních sítích tak připomíná neformální závod o to, kdo přitáhne více zraků a sdílení.

Zatímco bývalá šéfka financí vsadila na tematickou kreativitu a odvážné kostýmy, marketérka Babiše přináší lehkost a popkulturní odkazy. Je to pravděpodobně souboj, který má ANO zajistit nejen politické body, ale i zábavu na sítích.

Ať už zvítězí hranolková strategie, nebo zpívající marketing, jedno je jisté – hnutí ANO umí přitáhnout pozornost i mimo parlamentní lavice. Zatímco se voliči smějí, opozice kroutí hlavou. A zbytek politické scény si možná říká, jestli není načase vrhnout se na něco podobně odlehčeného.

Schillerová i Zicklerová tak jako tak dokazují, že politika může být někdy divadlo a že v něm rozhodně nechybí hlavní role pro ženy z hnutí ANO.

Reklama:

Diskutujme slušně. Pravidla diskuze na portálu ŽivotvČesku.cz.

Reklama:
Reklama: