T-Mobile má stále výpadek systémů. Společnost zaplavily stovky stížností

Společnost zasáhl výpadek.
Společnost zasáhl výpadek.
Foto: Archiv T-Mobile
Rudolf Šindelář | Redaktor
[email protected]
Publikováno: 1. 7. 2020

Už druhý den se technikům ze společnosti T-Mobilu nedaří nahodit výpadek služeb. Na sociálních sítích společnost zaplavily stovky stížností zákazníků. A plné obnovení systémů se jen tak nepodaří.

Obří výpadek zasáhl hlavně interní systémy společnosti T-Mobile. "Na odstranění problému, jež nastal v hradeckém datovém centru, se aktivně pracuje. Plné obnovení všech dotčených služeb vyžádá několik desítek hodin," řekla odpoledne mluvčí společnosti Martina Kemrová.

Komplikace se objevily již v úterý ráno. Zákazníci tak mohou narazit na nedostupnost obslužných kanálů – infolinky, zákaznických systémů na prodejnách, samoobsluhy a aplikace Můj T-Mobile.

Je však nutné zdůraznit, že výpadek se netýká služeb. Telefonovat i posílat zprávy mohou tedy lidé bez omezení, to platí také o mobilním a pevném internetu, stejně jako o televizním vysílání.

Diskutujme slušně. Pravidla diskuze na portálu ŽivotvČesku.cz.