Reklama:

Takoví jsme my Češi, komentuje Šándor další nákupní masakr v Lidlu. Před novou prodejnou lidé čekali celou noc, došlo i na potyčky

Ilustrační snímek
Ilustrační snímek
Foto: Profimedia
Alena Šindelářová | redaktorka
[email protected]
Publikováno: 30. 6. 2025

Už od devíti hodin dopoledne se v olomoucké nákupní zóně v Kafkově ulici otevřely brány první moravské pobočky Lidl Outletu. Zájem veřejnosti byl obrovský – lidé přijížděli už od časného rána a před vchodem se vytvořila dlouhá fronta čítající stovky netrpělivých zákazníků. Někteří dorazili dokonce už v neděli večer. Atmosféra byla místy napjatá, někteří návštěvníci se totiž chovali nevhodně. Konflikty mezi zákazníky Lidl Outletu v pražských Štěrboholích nejsou ničím neobvyklým. Bitky zákazníků o laciné zboží okomentoval pro ŽivotvČesku.cz bezpečnostní expert Andor Šándor.

Reklama:

Už od nedělního večera bylo před prvním moravským Lidl Outletem plno. Parkoviště se velmi rychle zaplnilo a hned po otevření prodejnu zaplavily stovky nakupujících. Silný nával se neobešel bez menších potyček a slovních výměn.

Zákazníci rychle plnili své vozíky a největší tlačenice vznikla u regálů se zbožím ve slevě, jehož ceny se pohybovaly od deseti korun až po dva tisíce. Jak zjistila reportérka serveru iDnes.cz, jež byla na místě, velký zájem byl především o elektro, domácí potřeby a zahradní vybavení. Nejrychleji z pultů prý mizela elektronika.

Reklama:

Mezi zákazníky je prý známá věc, že někteří lidé kupují v Lidl Outletu zboží »na kšeft« –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ se ziskem ho prodají dál. Možná proto jsou lidé v prodejnách tak neurvalí. Bohaté zkušenosti s nevhodným chováním zákazníků má i outlet v pražských Štěrboholích. O potyčkách redakce ŽivotvČesku.cz již několikrát psala. Některé bitky připomínají fackovanou ze známé komedie Slunce, seno a pár facek. Chování některých jedinců, kterým se při pohledu na nízkou cenu spotřebiče rozbuší srdce, okomentoval pro ŽivotvČesku.cz bezpečnostní expert Andor Šándor.

"Myslím si, že i kdyby v současnosti prodávali brusle na krasobruslení se slevou, tak Češi do toho půjdou s pořádnou dávkou adrenalinu v krvi. A to už jen z principu. Není to otázka sezónnosti, ale skutečnosti. Takoví jsme my –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ Češi. Milujeme slevy a jsme schopni se o poslední kus zboží, které je levnější, i pořádně zfackovat. Na druhou stranu je potřeba říct, že skutečně někteří lidé na tom nejsou ekonomicky dobře a sleva pro ně znamená hodně. Ale bavím se zejména v kontextu běžných potravin, nikoliv sendvičovačů a slunečníků," okomentoval pro ŽivotvČesku.cz Andor Šándor.

Reklama:

Diskutujme slušně. Pravidla diskuze na portálu ŽivotvČesku.cz.

Reklama:
Reklama: