Vyrostla do krásy a tančila břišní tance. Holčička z reklamy s prasátkem se pochlubila neobvyklou sérií snímků
Věta, kterou zná celé Česko: »Ne, ne, já nemusím, já už ho vidím«. V roce 2003 se na televizních obrazovkách objevila dojemná reklama, ve které holčička – Sandra Flemrová – nemusí nepapat, protože prasátko se zuby zahnutými nahoru už vidí. Letos reklama slaví 20 let a milovníci Vánoc o ni nepřijdou. "Vánoční spot s prasátkem se stal symbolem českých Vánoc, i letos se diváci mohou těšit, že přivítá advent," potvrdila pro ŽivotvČesku.cz manažerka komunikace společnosti Kofola Jana Ptačinská Jirátová. Z malé holčičky je dnes už dospělá žena, která vyrostla do krásy.
"Když vydržíš až do večera nepapat, tak uvidíš zlaté prasátko. Ne, ne, já nemusím, já už ho vidím," jsou slova, která zná v republice už snad každý. A i letos se diváci dočkají své oblíbené reklamy, která slaví dvacáté výročí od vzniku.
Ze Sandry Flemrové, roztomilé holčičky, která si zahrála po boku herce Josefa Poláška, se stala sestřička v zubní ambulanci – vystudovala totiž vyšší odbornou školu zdravotnickou. Její Instagram odhaluje, jak se v čase změnila v dospělou a krásnou ženu. Prozradila o sobě třeba skutečnost, že dlouhé roky se věnovala břišním tancům.
"Tančila jsem 8 let břišní tance a bylo úžasné vrátit se do mých starých šatů, které mimo jiné šila moje neskutečně šikovná maminka," uvedla k sérii snímků pohledná Sandra.
Ohledně úspěchu slavného reklamního spotu na dotaz redakce promluvil specialista v daném odvětví. "Ta reklama používá dvě věci, které rozhodně fungují nejlépe, to je dobrý humor a děti. To, když se spojí, tak je to nesmrtelné a jde o značku úspěchu. Je to nenásilné, nikoho to neuráží," vysvětlil pro ŽivotvČesku.cz před časem Michal Monoszon ze společnosti Insider Media, proč se reklama i po letech setkává s takovým úspěchem a nepřipadá lidem už otravná.
Diskutujme slušně. Pravidla diskuze na portálu ŽivotvČesku.cz.