Další bizarní podívaná. Andrej Babiš u svítící mandarinky tleská jako malé dítě na nočníku
Bývalý premiér Andrej Babiš se před nedávnem svěřil na sociální síti, že měl jako dítě rád mandarinky. Dokonce mu jeho maminka přezdívala »Andynka mandarinka«. Nyní ukázal, jak velkou radost mu udělá pouhý pohled na toto exotické ovoce. Takzvaná svítící mandarinka rozzářila Babišovy oči, jako kdyby našel pod stromečkem elixír mládí. Poté, co ovoce s prskavkou zhaslo, roztomile zatleskal. V komentářích pod videem se objevují názory, že Babišovo tleskání je infantilní a připomíná malé dítě na nočníku. O způsobu komunikace lídra největší opoziční strany promluvil pro ŽivotvČesku.cz expert na politický marketing Karel Komínek.
Andrej Babiš platí za nekompromisního hráče na poli byznysu i politiky. Je o něm známo, že se nebojí žádné výzvy. A když je potřeba, je schopný jít takzvaně přes mrtvoly. Bývalý premiér a šéf hnutí ANO ale na sociálních sítích ukazuje i svou druhou stránku – takovou, kterou znají jen jeho nejbližší. V rámci předvolební kampaně se snaží všemi způsoby získat sympatie občanů všech věkových kategorií.
Na nejnovějším videu chtěl zřejmě zahrát na strunu citlivějších jedinců, kteří mají rádi Vánoce, světýlka a mandarinky. Ve svých sedmdesáti letech nejspíš poprvé viděl takzvanou svítící mandarinku. Zapálená prskavka, která nakonec rozsvítí voňavé ovoce, ho potěšila a líbila se mu tak, že nakonec roztomile zatleskal.
Jeho výraz by se dal přirovnat k pohádkovým králům, kteří jsou už tak staří, že se vrací do dětských let, nebo k těm, kteří přišli o rozum. Roztomilé zatleskání se nelíbí některým jeho kritikům, kteří ho přirovnávají k tleskání batolete, které poprvé do nočníku vykoná potřebu.
"Na konci výraz, jak když malé dítě poprvé udělá bobek do nočníku místo do plenek," napsal jeden z uživatelů. Dětinskou radost Andreje Babiše z mandarinky lze označit za další humornou podívanou v plejádě bizarních videí členů hnutí ANO.
O způsobu komunikace na sociálních sítích jednoho z nejvýraznějších politiků promluvil pro ŽivotvČesku.cz konzultant Karel Komínek z Institutu politického marketingu.
"Styl komunikace, kterou vede Andrej Babiš, není možné doporučit každému, to lze jen politikům, kteří se pohybují na některé části politického spektra, zejména pak v oblasti populistického křídla, a nelze to doporučit komukoliv, kdo by se v těchto pozicích komunikace dobře necítil," řekl pro ŽivotvČesku.cz odbornou veřejností respektovaný expert na politický marketing a komunikaci Karel Komínek.
Babiš nedávno představil jako novou členku svého marketingového týmu jistou »Viki«. Mladá slečna, která vymýšlí a natáčí kreativní videa pro ANO, je novou posilou v už tak marketingově rozdivočelém hnutí. O bizarní kousek se naposledy postarala stínová ministryně financí Alena Schillerová, když zveřejnila svůj hudebně-taneční počin na melodii ze slavné pohádky Tři oříšky pro Popelku.
Diskutujme slušně. Pravidla diskuze na portálu ŽivotvČesku.cz.