Monika Babišová musí být hrdá žena. Po skákání na trampolíně oblékl Andrej Babiš lední brusle. Jen tak tak se udržel
Bývalý premiér Andrej Babiš opět dokázal, že není žádný suchar a strojený politik. Poté, co si zhruba před půl rokem zkusil zaskákat na trampolíně, potěšil nyní své sledující na sociálních sítích snímkem z kluziště. Podle svých slov natáhl brusle po padesáti letech a vypadá to, že nebýt mantinelů, horko těžko by se udržel na nohách. I přesto na politika musí být jeho žena Monika Babišová hrdá. O Babišově způsobu komunikace na sociálních sítích promluvil pro ŽivotvČesku.cz marketingový expert Karel Komínek.
Za poslední půlrok předvedl šéf opoziční strany Andrej Babiš řadu sportovních kreací. Zimní čas využil k tomu, aby navštívil ledovou plochu. Je vidět, že bývalý premiér miluje výzvy nejen byznysové a politické, ale i ty sportovní. Na bruslích totiž dle svého komentáře u snímku nestál padesát let.
Nutno podotknout, že zřejmě žádný z českých politiků není tak odvážný, aby se vrhal do takových disciplín. Dokonce lze říci, že kdybychom žili v době, kdy se pořádala hromadná sportovní vystoupení - spartakiáda, Andrej Babiš by musel být pravidelným účastníkem.
I když na fotografii vypadá mírně nejistě a musí se přidržovat mantinelů, úsměv na tváři mu nechybí. Také díky tomu sklidil pod snímkem několik pochvalných komentářů. Z některých lze vyčíst, že se o politika jeho fanoušci dokonce bojí. Co se týká Andreje Babiše a jeho komunikace na sociálních sítích, daří se mu vcelku dobře.
Redakce ŽivotvČesku.cz položila expertovi na politický marketing a komunikaci Karlu Komínkovi otázku, zda to, že Babiš v podobných pózách působí jako »beránek«, je čistý marketing, protože lidé ho znají zejména jako útočného politika, který nejde pro ostřejší slůvko vyloženě daleko. Z jeho slov vyplynulo, že pokud jde o časté verbální útoky, jde o povahovou vlastnost politika.
"Styl komunikace, kterou vede Andrej Babiš, není možné doporučit každému, to lze jen politikům, kteří se pohybují na některé části politického spektra, zejména pak v oblasti populistického křídla, a nelze to doporučit komukoliv, kdo by se v těchto pozicích komunikace dobře necítil," řekl pro ŽivotvČesku.cz odbornou veřejností respektovaný expert na politický marketing a komunikaci Karel Komínek.
Diskutujme slušně. Pravidla diskuze na portálu ŽivotvČesku.cz.