Online nákupy potravin v Česku: Lidé u nás nakoupí nejen jídlo, ale i dárky. Přidáváme místa rozvozu, uvedla mluvčí

Ilustrační snímek
Ilustrační snímek
Foto: Pixabay.com
Klára Zaňková | Redaktorka
[email protected]
Publikováno: 9. 12. 2020

Vzhledem k současné situaci je nakupování potravin přes internet hojně využívanou službou, která v poslední době překonává své standardní kapacity. Obzvláště před Vánoci, kdy lidé doplňují zásoby na svátky a pečou cukroví ve velkém, je o pohodlné nákupy prostřednictvím aplikace nebo webových stránek enormní zájem. Pro ŽivotvČesku.cz uvedla mluvčí jednoho z největších online marketů, jak se služby budou rozšiřovat a o jaké zboží je aktuálně největší zájem.

Lidé už často nechtějí nakupovat standardním způsobem z mnoha důvodů. Ať už se jedná o bezpečnost a snížení rizika kvůli viru SARS-CoV-2 nebo pohodlí, které poskytují online služby. "Korona krize přiměla lidi, kteří do té doby online nenakupovali, aby si to vyzkoušeli. Většina z nich zůstává, protože přišli na výhody – šetří nejen čas díky tomu, že nákup dostanou až ke dveřím, ale nabízíme jim také široký sortiment. Máme přes 16 tisíc položek, což je obrovský výběr. Zákazníci mají rádi lokální farmářské produkty, malé české producenty, na kterých si Rohlík už od začátku svého vzniku zakládá," uvedla pro ŽivotvČesku.cz Zdeňka Svoboda, tisková mluvčí společnosti Rohlík.

O některé zboží je zvýšený zájem a před Vánocemi mohou lidé s nákupem potravin vyřešit i některé vánoční dárky. "Z pohledu stávající doby a s ohledem na koronavir mohu říci, že na jaře během první vlny lidé nakupovali především trvanlivé potraviny, to už je teď jinak. Zákazníci mají zájem o běžný nákup zahrnující jak čerstvý, tak trvanlivý sortiment. Výrazně se zvýšila frekvence, nakupují častěji. Zařadili jsme poměrně širokou nabídku související s vánočními svátky - jedná se především o drobné dárky nebo vánoční výzdobu," řekla mluvčí společnosti Rohlík.

Nepochybně se řadí mezi úspěšné hvězdy české hudební scény. Zpěvačce Leoně Machálkové (54)...

Zákazníci z menších regionů a vesnic řeší především dostupnost online služeb, které zatím nejsou pro všechny. To se ale bude do budoucna měnit. "Regiony, kam rozvážíme, průběžně přidáváme. Teď aktuálně jsme přidávali Teplice, Rakovník, Ústí nad Labem nebo Poděbrady, takže plán regionální expanze máme. Pro nás je klíčové, abychom byli schopni doručit službu kompletní, tedy nejen trvanlivé zboží, ale i čerstvý sortiment," doplnila Zdeňka Svoboda pro ŽivotvČesku.cz.

Diskutujme slušně. Pravidla diskuze na portálu ŽivotvČesku.cz.

Zavřít reklamu