Služby T-Mobilu nefungují třetí den. Lidé dostávají internet zdarma

Společnost T-Mobile má třetí den problém se svým systémem.
Společnost T-Mobile má třetí den problém se svým systémem.
Foto: ŽvČ / pixabay.com
Rudolf Šindelář | Redaktor
[email protected]
Publikováno: 2. 7. 2020

V pořadí třetí den řeší společnost T-Mobile s nefunkčností internetových systémů. Nefunguje tak provedení různých změn na osobních či firemních účtech. Operátor začal jako kompenzaci za problémy rozdávat mobilní internet zadarmo.

Problém se systémem T-Mobile řeší už od úterních dopoledních hodin. Zákazníci tak mohou narazit na nedostupnost obslužných kanálů – infolinka, zákaznické systémy na prodejnách, samoobsluha či aplikace Můj T-Mobile.

Na odstranění problému, jež nastal v hradeckém datovém centru, se intenzivně pracuje. Již během předchozích hodin se podařilo některé služby obnovit a my uděláme vše proto, abychom závadu odstranili v nejkratším možném termínu,“ vyjádřila se pro Novinky.cz mluvčí T-Mobilu Martina Kemrová.

Problém přetrvává

Kdy dojde k "nahození" systému a jeho plné funkčnosti, zatím není jasné. Včera společnost odhadovala, že půjde o řád desítek hodin.

Aby výpadek omezoval zákazníky co nejméně, rozhodl se operátor už od středy nezpoplatňovat po dobu trvání výpadku dokup dat.

Koronavirová pandemie stojí nejen za více jak desítkou tisíc nakažených denně a plnícími s...

Jde pouze o výpadek služeb v aplikaci, běžné služby jako telefonování či SMS zprávy nejsou výpadkem postiženy. To platí také pro mobilní a pevný internet, stejně jako televizní vysílání.

Diskutujme slušně. Pravidla diskuze na portálu ŽivotvČesku.cz.