Služby T-Mobilu nefungují třetí den. Lidé dostávají internet zdarma

Společnost T-Mobile má třetí den problém se svým systémem.
Společnost T-Mobile má třetí den problém se svým systémem.
Foto: ŽvČ / pixabay.com
Rudolf Šindelář | Redaktor
[email protected]
Publikováno: 2. 7. 2020

V pořadí třetí den řeší společnost T-Mobile s nefunkčností internetových systémů. Nefunguje tak provedení různých změn na osobních či firemních účtech. Operátor začal jako kompenzaci za problémy rozdávat mobilní internet zadarmo.

Problém se systémem T-Mobile řeší už od úterních dopoledních hodin. Zákazníci tak mohou narazit na nedostupnost obslužných kanálů – infolinka, zákaznické systémy na prodejnách, samoobsluha či aplikace Můj T-Mobile.

Na odstranění problému, jež nastal v hradeckém datovém centru, se intenzivně pracuje. Již během předchozích hodin se podařilo některé služby obnovit a my uděláme vše proto, abychom závadu odstranili v nejkratším možném termínu,“ vyjádřila se pro Novinky.cz mluvčí T-Mobilu Martina Kemrová.

Problém přetrvává

Kdy dojde k "nahození" systému a jeho plné funkčnosti, zatím není jasné. Včera společnost odhadovala, že půjde o řád desítek hodin.

Aby výpadek omezoval zákazníky co nejméně, rozhodl se operátor už od středy nezpoplatňovat po dobu trvání výpadku dokup dat.

Jde pouze o výpadek služeb v aplikaci, běžné služby jako telefonování či SMS zprávy nejsou výpadkem postiženy. To platí také pro mobilní a pevný internet, stejně jako televizní vysílání.

Diskutujme slušně. Pravidla diskuze na portálu ŽivotvČesku.cz.