Trumpově vůni podlehla i Bidenova manželka Jill. V reklamě na politikův parfém
Komentář: Zvolený americký prezident Donald Trump se nikdy nebojí hodit kámen na hladinu poklidného rybníka, a tak šikovně využil i fotografie s manželkou dosluhujícího vládce USA Jill Bidenovou ze slavnostního znovuotevření katedrály Notre-Dame v Paříži pro reklamu na svou novou řadu parfémů a kolínských vod Fight, Fight, Fight. Půvabná Jill Bidenová se na Donalda Trumpa na snímku usmívá, což v reklamě bouřlivý magnát vykládá jako podlehnutí vůni vítězného parfému.
Kam se hrabou hranolky Aleny Schillerové! Česká šaráda, ke které se vyjádřil už kde kdo, bledne závistí vedle objevné a přitom nenásilné reklamní kampaně na voňavky zaštítěné navracejícím se prezidentem USA Donaldem Trumpem. Zároveň jde o ukázku brilantního marketingu týmu miliardáře, amerického patriota a člověka, který má slabost pro českou zemi díky rodinnému zázemí.
Donald Trump, který se netají křesťanským viděním světa, je známým obráncem lidského života, zcela přirozeně zavítal na otevření po požáru zrekonstruované katedrály Notre-Dame v Paříži. A tu vznikl zářivý snímek s půvabnou Jill Bidenovou, dosavadní první dámou Ameriky. Kdo by čekal, že se choť Joea Bidena bude mračit, přepočítal se. Fotografie odhaluje milou atmosféru a zářící oči paní Jill odkazují na krásu gotického umění.
Pro Donalda Trumpa, který touží vstoupit pozitivně do světových dějin jako mírotvůrce a zachránce USA, je důležité, aby se s ním lidé identifikovali. A proto nabízí, pro některé překvapivě, také produkty denního užívání. A snímek s paní Jill? Perfektně využit pro reklamu na novou řadu parfémů a kolínských. »Vůně, které vaši nepřátelé neodolají«, hlásá Donald Trump prostřednictvím sociální sítě Truth na milém snímku s Jill Bidenovou, ale každému je jasné, že tady jde o nadsázku a nikoliv zlou vůli.
Voňavky jsou pojmenovány Fight, Fight, Fight, a to s jasným odkazem na slova, která Donald Trump vykřikl po naštěstí neúspěšném atentátu, který na něj v době předvolební kampaně byl spáchán. Podle svých slov zvolil tento název proto, že představují vítězný tým. »Skvělé vánoční dárky pro rodinu. Veselé Vánoce a šťastný nový rok«, nezapře v reklamě Donald Trump své obchodnické geny.
Ukazuje se, že nastupující americký prezident umí skvěle využívat čas. V Paříži při příležitosti znovuotevření Notre-Dame nejen vznikl nápad na reklamní akci, ale Donald Trump především jednal s ukrajinským prezidentem Volodymyrem Zelenským. Svět čeká na to, jak americký lídr naplní svou touhu po míru, které zasvětil už první prezidentské období. Amerika se vrací na scénu. Ve velkém stylu. A to je dobře.
Diskutujme slušně. Pravidla diskuze na portálu ŽivotvČesku.cz.