Reklama:

Zahradil porovnal marketing Rakušana a Pekarové. Jeho pochválil, jí se přísně vysmál a označil ji za arogantní

Markéta Pekarová Adamová
Markéta Pekarová Adamová
Foto: Profimedia
Rudolf Šindelář | Redaktor
[email protected]
Publikováno: 26. 1. 2024

Tahoun konzervativního křídla ODS Jan Zahradil udělal svým osobním pohledem porovnání marketingových kroků lídrů koaličních partnerů strany. V tomto případě šlo o nedávnou »Karvinou ministra Víta Rakušana (STAN)« a standard šéfky TOP 09 Markéty Pekarové Adamové. Z jeho srovnání, v němž označil političku za »arogantní«, je zřejmé, že bedlivě sleduje dění v tuzemské politice. A to i z důvodu, že nedávno pro ŽivotvČesku.cz uvedl, že mandát europoslance v nadcházejících volbách do Evropského parlamentu nebude obhajovat, zamíří pak do ČR.

Reklama:

Zahradil na sociální síti X často komentuje tuzemské politické dění. Některé jeho potřehy jsou zajímavé a dávají smysl. Umí pochválit, ale umí vést debatu i o věcech méně líbivých. Jedno z jeho posledních vyjádření vedlo k tomu, že zhodnotil marketingovou strategii ministra Víta Rakušana v rámci jeho diskuze s obyvateli Karviné - a to v rámci debat Bez cenzury. Jejich cílem je podle STAN vrátit se ke kořenům starostenského hnutí a vést s lidmi dialog o tom, co je pro ně skutečně podstatné i v čem vidí chyby současné vlády. 

Rakušanův počin Zahradil porovnal se standardem šéfky TOP 09 Markéty Pekarové Adamové a z jeho slov vyplynulo, že rozdíl je zásadní. "K Rakušanovi mám sto výhrad, ale tohle se mu povedlo. Na rozdíl třeba od arogantní Pekarové už pochopil, že nestačí jen “dezolátům” a “chcimírům” nadávat, ale je třeba jít mezi ně. Reputační zisk, Dozimetr zapomenut, lídrovská image…oh wait, že by snad někomu házel rukavici?" uvedl na síti X europoslanec, který se pomalu chystá na návrat do tuzemské politiky.

Reklama:

Pro ŽivotvČesku.cz Zahradil už dříve totiž uvedl, že plánuje s koncem mandátu návrat do ČR. Dotaz redakce zněl, zda chce dalších celkem pět let působit v Evropském parlamentu a pak zamíří do důchodu, případně zariskuje a zkusí návrat do politiky v ČR. "Vybral jsem si tu druhou možnost," odpověděl hbitě muž, který není nadšený z toho, že ODS se vydala měrem k posílení koaliční značky Spolu, a to na úkor vlastního brandu.

Reklama:

Diskutujme slušně. Pravidla diskuze na portálu ŽivotvČesku.cz.

Reklama:
Reklama: