Obavu vystřídala radost. Prodej bagety Pavlíny z MasterChefa běží skvěle, pochvaluje si šéf společnosti
Bageterie Boulevard zažívá to, na co doposud nebyla zvyklá a její obchodní tým na to zřejmě nebyl ani připraven. Stačilo, aby Pavlína ze soutěže MasterChef získala kontrakt na vítěznou bagetu. Prodejní společnost během čtvrtka googlovalo více než 20 tisíc uživatelů, její web ještě ve středu večer pod náporem návštěvníků padal a její sociální sítě zaplavily tisíce negativních komentářů. A může za to jedna bageta od účastnice, kterou lidé označují za "ufňukanou".
Reakce lidí na sociálních sítích nahnala vedení společnosti zprvu pořádnou obavu. Stačilo jediné rozhodnutí porotců kulinářské soutěže MasterChef, kteří nejvíce ocenili výrobek Pavlíny Lubojatzky, a z Bageterie Boulevard byla rázem nejvyhledávanější společnost českého internetu.
A i když lide v komentářích na internetu dávají najevo své antipatie ke značce, což připisují zejména výhře Pavlíny, ve skutečnosti tomu tak být nemusí. Ukazuje se totiž, že vítězství Pavlíny a kontrakt se značkou má opačný efekt.
Prodej je skvělý
„Prodej vítězné bagety zatím běží skvěle,“ reagoval na dotaz portálu Forbes Petr Cichoň, majitel skupiny Crocodille, pod kterou řetězec Bageterie Boulevard. „Jednou z našich zásad je, že šéfkuchař má vždycky pravdu, to jest, o jeho verdiktu se nediskutuje,“ vysvětlil postoj bageterie.
I když společnost nečekala, že lidé budou dávat rozhořčenost masivně najevo, zdá se, že díky Pavlíně, která kvůli účasti v soutěži pro kuchaře amatéry ukončila předchozí pracovní poměr, firma vyrábějící populární plněné bagety nakonec zažije zlaté časy.
Diskutujme slušně. Pravidla diskuze na portálu ŽivotvČesku.cz.