Reklama:

Úspěšná značka nábytku Vivense vstupuje na český trh. Nabízí špičkový design světové kvality

Úspěšná značka nábytku Vivense vstupuje na český trh. Nabízí špičkový design světové kvality
Úspěšná značka nábytku Vivense vstupuje na český trh. Nabízí špičkový design světové kvality
Foto: ČTK Protext
ctk-protext |
[email protected]
Publikováno: 22. 6. 2023

Praha 22. června 2023 (PROTEXT) - Stylový, funkční a elegantní nábytek. Přesně to zákazníkům přináší mezinárodní značka Vivense, která vstoupila na český trh a spustila prodej prostřednictvím nového e-shopu.

Reklama:

Praha 22. června 2023 (PROTEXT) - Stylový, funkční a elegantní nábytek. Přesně to zákazníkům přináší mezinárodní značka Vivense, která vstoupila na český trh a spustila prodej prostřednictvím nového e-shopu. Pozornost poutá širokým výběrem a precizním designem za skvělé ceny.

Vivense se ke vstupu na český trh odhodlala po několikaletém úspěšném působení ve Velké Británii, v Německu a Turecku. Regionální ředitelkou značky se stala Nina Třísková, která několik let působila v Bonami. Vivense se v tuto chvíli rozhodlo expandovat, protože na českém trhu cítí příležitost.

Sortiment nabízeného zboží je velmi široký. Zahrnuje tisíce produktů v kategoriích nábytku a bytových doplňků, které jsou navrženy podle aktuálních trendů interiérového designu. Mezi zákaznicky nejoblíbenější styly v současnosti patří minimalistický, industriální nebo skandinávský. Zákazníci se mohou inspirovat také speciálně označenými produkty z Vivense Collection, které patří mezi nejžádanější. Při nákupu nad 5 000 Kč zákazníci navíc získají dopravu zdarma, pro nadrozměrný nábytek, jako jsou křesla, skříně či pohovky, navíc výnos až do bytu zcela zdarma.

Do budoucna má značka v Česku velké plány. Po úspěšném spuštění e-shopu plánuje otevřít také fyzická místa prodeje. „Náš flagship store bychom chtěli již brzy otevřít v Praze. Naším cílem je, aby si každý mohl dovolit moderní design a abychom se stali pro naše zákazníky inspirací naším osobním přístupem. Neptáme se, do kterého patra chcete pohovku vynést. Rádi vám ji umístíme až do obývacího pokoje, a to zcela zdarma," říká Nina Třísková, manažerka Vivense.

Pestrý sortiment produktů Vivense je svěží konkurencí pro zavedené značky jako je IKEA či JYSK, i prémiovější sortiment Bonami nebo Stopky. Ambicí značky je získat své místo na trhu díky špičkovému designu, širokému výběru a cenové dostupnosti a stát se preferovanou volbou pro zákazníky hledající kvalitní nábytek a bytové doplňky.

Vivense: www.vivense.cz

advertia digital: www.advertiadigital.com

Punchline: www.punchline.cz

Dovolte si žít hezky. Vivense

ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

Reklama:
Reklama:
Reklama: