Reklama:

Taťána Kuchařová se stává novou tváří značky nábytku Vivense ČR

Taťána Kuchařová se stává novou tváří značky nábytku Vivense ČR
Taťána Kuchařová se stává novou tváří značky nábytku Vivense ČR
Foto: ČTK Protext
ctk-protext |
[email protected]
Publikováno: 24. 7. 2023

Praha 24. července 2023 (PROTEXT) - Vivense, evropská značka nábytku a bytových doplňků, oficiálně oznámila novou spolupráci s Miss World 2006, topmodelkou a ambasadorkou OSN udržitelnosti SDGs Taťánou Kuchařovou. Kuchařová, která se v minulosti angažovala v mnoha globálních projektech, se nyní stala ambasadorkou značky Vivense Česká republika.

Reklama:

Praha 24. července 2023 (PROTEXT) - Vivense, evropská značka nábytku a bytových doplňků, oficiálně oznámila novou spolupráci s Miss World 2006, topmodelkou a ambasadorkou OSN udržitelnosti SDGs Taťánou Kuchařovou. Kuchařová, která se v minulosti angažovala v mnoha globálních projektech, se nyní stala ambasadorkou značky Vivense Česká republika. Tato spolupráce se týká zejména propagace značky na sociálních sítích, ale také vlastní selekce produktů a zajímavého interiérového designu.

ICONIC SELECTION by Tatiana Kucharova je osobní výběr světové vítězky Miss World, která je po léta velkou milovnicí interiérového designu a její osobní výběr a doporučení toho nejlepšího z Vivense zahrnuje nábytek pro byt či dům.

Tato široká škála produktů odráží různé styly, od boho a provence až po moderní, může inspirovat k vytvoření nádherného domova, a to dostupně a pro všechny, přičemž výběr představuje průřez různými cenovými vrstvami. Taťána bude mít tuto vlastní sekci na webu značky, kde zákazníci budou moci prozkoumat právě její oblíbené produkty a vybrané kombinace. Tato událost a spojení s Taťánou symbolizuje rostoucí úspěch a přítomnost Vivense na českém trhu, kde značka nabízí téměř 10.000 produktů.

"Jsem nadšená, že mohu být součástí tohoto vzrušujícího projektu. Vivense je značka,kterou jsem si oblíbila pro jedinečný design a nekonečné kreativní možnosti," řekla Kuchařová. "Těším se, až moji ICONIC SELECTION představíme zákazníkům.”

Spolupráce s influencery a celebritami je dalším krokem v ambiciózním plánu Vivense, který do České republiky přináší nový vítr v odvětví nábytku a bydlení. "Těšíme se, co nové aktivity přinesou. Navíc letos plánujeme otevření pobočky, která je součástí naší strategie růstu a zároveň další potvrzení naší důvěry v český trh! Chceme co nejdříve uvítat naše zákazníky i osobně," dodává Nina Třísková, Country Manager.

Taťána Kuchařová je první ze série ambasadorů, které Vivense plánuje představit. Tyto osobnosti budou mít klíčovou roli při šíření jména značky a jejího jedinečného přístupu k bydlení a designu. Značka chce ještě letos vytvořit další strategické spolupráce.

Punchline: www.punchline.cz

Vivense: www.vivense.cz

~

Dovolte si žít hezky. Vivense

ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

Reklama:
Reklama:
Reklama: