Senzace s Maybelline New York v Robloxu: Digitální dobrodružství make-upu a hudby
New York (USA) 29. září 2023 (PROTEXT/PRNewswire) - Společnost Maybelline New York vstoupila do virtuálního světa Roblox a uchvátila nové publikum nadšenců do líčení. Prostřednictvím partnerství se společností Splash značka spustila komplexní kampaň, která cíleně oslovuje dynamickou hudební komunitu na platformě Roblox.
New York (USA) 29. září 2023 (PROTEXT/PRNewswire) - Společnost Maybelline New York vstoupila do virtuálního světa Roblox a uchvátila nové publikum nadšenců do líčení. Prostřednictvím partnerství se společností Splash značka spustila komplexní kampaň, která cíleně oslovuje dynamickou hudební komunitu na platformě Roblox.
V prostředí virtuálního světa nabízí Maybelline digitální líčení, minihry či exkluzivní hudbu a přináší tak strhující zážitky, které podporují sebevyjádření – hlavní hodnotu značky Maybelline New York.
Emily Arkellsová, viceprezidentka digitálního oddělení Maybelline New York, uvádí: "Jako přední značka make-upu v digitálním prostoru se Maybelline snaží přinášet zákazníkům nové a vzrušující prožitky, které podpoří jejich sebevyjádření. Partnerství se Splash na Robloxu nám umožňuje naše produkty plynule začlenit do interaktivního světa. Díky rozmanité škále virtuálních looků vytvořených talentovanými vizážisty a 3D umělci mohou nyní uživatelé experimentovat s různými styly a výrazy ve virtuálním světě Roblox prostřednictvím hudební hry Splash. Tato spolupráce se dokonale shoduje se základními hodnotami Maybelline New York, kterými jsou sebevyjádření, hravost a osobní růst, a zpřístupňuje možnost vlastního projevu všem, kteří se zajímají o naši značku – ať už je to kdekoli."
Kampaň společnosti Maybelline Makeup Your Mix zve uživatele Robloxu k ponoření do působivých zážitků, jako je například salonek Maybelline New York a Graffiti Room. Tyto virtuální prostory poskytují uživatelům vzrušující možnosti, jak popustit uzdu své kreativitě experimentováním s širokou škálou produktů Maybelline. Pomocí rtěnky Vinyl Ink a řasenky Falsies Surreal Mascara mohou uživatelé například malovat graffiti. Kampaň představuje šest jedinečných looků využívajících oblíbené franšízy Maybelline, jako jsou rtěnky SuperStay Vinyl Ink Lip a SuperStay Matte Ink Lip, ale i novinky, jako jsou řasenky Falsies Surreal Mascara a oční tužky Color Tattoo Eye Stix. Virtuální platforma tak nabídne širokou škálu možností a inspirace pro každého – ať už touží po odvážně výrazném, nebo naopak jemném a přirozeném stylu.
Richard Slatter, vedoucí partnerské spolupráce ve společnosti Splash, mluví při zahájení této akce o spolupráci mezi značkami Maybelline, Super League Enterprises, United Talent Agency, Roblox a Splash s hrdostí: "Všichni členové týmu do toho šli s plným nasazením. Jsem velmi hrdý na to, čeho jsme společně dosáhli, a naše komunita si to naprosto zamilovala! Hráči Splashe, což jsou kreativní mladí lidé, jsou velmi angažovaní a my bychom rádi spolupracovali s dalšími značkami, které se snaží oslovit toto publikum, a to nejen na Robloxu, ale i napříč našimi dalšími produkty."
Společnost Maybelline si uvědomuje sílu hudby jako prostoru pro osobní kreativitu a individualitu. V souladu s tím značka navázala spolupráci s virtuální DJ Kai a vydala její nejnovější skladbu "Fantasy". Uživatelé mohou tuto skladbu až do 28. září remixovat a zúčastnit se Kaiiny poslechové párty. Prostřednictvím gamifikace a značkových aktivací mohou navíc vyhrát a sbírat různé propagační předměty a oblečení se značkou Maybelline.
S touto kampaní se snadno ponoříte do virtuálního světa Makeup Your Mix od Maybelline na Robloxu, kde se kreativitě meze nekladou.
O společnosti Maybelline New York
Maybelline New York je jednou z předních světových kosmetických značek. Je zastoupena ve více než 120 zemích světa a jen prostřednictvím své ikonické dlouhotrvající rtěnky (Matte Ink) oslovuje 33 milionů spotřebitelů. Její nejprodávanější podkladová báze Fit Me je od roku 2017 k dispozici ve 40 odstínech, aby si svůj ideální odstín, tón a texturu mohl najít opravdu každý (podle spotřebitelské studie se to podařilo celkem 97 % zákazníků!). Společnost Maybelline New York se zavázala poskytnout každému dostatečnou míru sebevědomí, aby se mohl vydat za svými sny, a to prostřednictvím dostupných, inkluzivních a snadno použitelných produktů.
O platformě Splash
Splash představuje již od roku 2017 špičku inovací ve světě her a AI hudby. Na trh uvedla řadu úspěšných produktů, včetně populární hry Roblox "Splash", mobilní DJ aplikace "Splash Music & Beatmaker" a umělé inteligence pro převod textu na hudbu "Splash Pro". Splash mění hudební průmysl každým dnem a klade si za cíl učinit vytváření hudby ještě rychlejší, jednodušší a zábavnější než kdykoli předtím.
Kontakt:
Francia Cooper, [email protected]
Julie Delazyn, [email protected]
Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2221695/Maybelline_MUM_Roblox.jpg