Reklama:

Společnost Hisense chce spotřebitelům přinést pohlcující zážitky prostřednictvím inovativních televizorů

Společnost Hisense chce spotřebitelům přinést pohlcující zážitky prostřednictvím inovativních televizorů
Společnost Hisense chce spotřebitelům přinést pohlcující zážitky prostřednictvím inovativních televizorů
Foto: ČTK Protext
ctk-protext |
[email protected]
Publikováno: 30. 4. 2023

Čching-tao (Čína) 30. dubna 2023 (PROTEXT/PRNewswire) - Přední světová značka domácích spotřebičů a spotřební elektroniky Hisense dnes zveřejnila výsledky studie o návycích majitelů televizorů ve Velké Británii v rámci snahy lépe porozumět spotřebitelům na jednom z klíčových mezinárodních trhů společnosti a poskytovat jim lepší služby. Cílem společnosti Hisense je vytvářet nové příležitosti, jak si užít kvalitní život a trávit čas se svými blízkými nad společnými zájmy a vášněmi.

Reklama:

Čching-tao (Čína) 30. dubna 2023 (PROTEXT/PRNewswire) - Přední světová značka domácích spotřebičů a spotřební elektroniky Hisense dnes zveřejnila výsledky studie o návycích majitelů televizorů ve Velké Británii v rámci snahy lépe porozumět spotřebitelům na jednom z klíčových mezinárodních trhů společnosti a poskytovat jim lepší služby.

Cílem společnosti Hisense je vytvářet nové příležitosti, jak si užít kvalitní život a trávit čas se svými blízkými nad společnými zájmy a vášněmi. Přestože tyto záliby a priority mají lidé po celém světě stejné, společnost Hisense si je vědoma, že pro mezinárodní úspěch je důležité znát specifika každé země a její jedinečnou televizní kulturu. To jí umožní efektivněji a autentičtěji poskytovat služby místnímu publiku a navazovat s ním kontakt.

Catherine Fang, výkonná viceprezidentka společnosti Hisense International, uvedla: „Naše technologie jsou navrženy tak, aby poskytovaly co nejlepší zvukový a vizuální zážitek. Společnost Hisense se zavázala k inovacím a zavádění nejmodernějších technologií, a proto bude i nadále poskytovat spotřebitelům možnosti, jak si zpříjemnit život, ať už v kruhu svých blízkých nebo jako chvíle individuálního uvolnění."

Výzkum se zaměřil na postoje Britů k populárním televizním seriálům – a jejich znělkám – a na to, jaký vliv mají tyto názory na rozhodování o koupi televizoru. Polovina (49 %) dotázaných v rámci studie sleduje své oblíbené pořady, aby si odpočinula, a třetina (30 %) to považuje za způsob, jak sblížit rodinu.

Vzhledem k tomu není překvapující, že tolik domácností ve Spojeném království plánuje modernizaci svých televizorů (34 %). Zjistilo se, že největšími prioritami spotřebitelů, kteří zvažují koupi, jsou kvalita obrazu (73 %), velikost obrazovky (70 %) a kvalita zvuku (58 %).

Televize byla všeobecně uznávána jako klíčová součást britské kultury, přičemž téměř třetina (29 %) uvedla, že jde o „národní zábavu" a stejný počet respondentů tvrdil, že sledování dobré televize je činí šťastnějšími.

S již ohlášenými modely ULED X a U8, které brzy vstoupí na trh ve Velké Británii, společnost Hisense věří, že nabídne více vysoce kvalitních produktů, aby se jako značka ještě pevněji usadila ve Velké Británii i na mezinárodní úrovni a přinesla do života spotřebitelů ten nejlepší zážitek.

O společnosti Hisense

Hisense je přední světová značka domácích spotřebičů a spotřební elektroniky. Portfolio společnosti Hisense zahrnuje multimediální produkty (se zaměřením na chytré televizory), domácí spotřebiče a inteligentní informační technologie. V poslední době se společnost Hisense rychle rozrůstá a nyní působí ve více než 160 zemích.

Foto https://mma.prnewswire.com/media/2065522/Hisense_UX_Lifestyle.jpg

Fotohttps://mma.prnewswire.com/media/2065523/Survey_Result.jpg Logo – https://mma.prnewswire.com/media/2007399/Hisense_Logo.jpg

KONTAKT: Patrick Chen, [email protected]

Reklama:
Reklama:
Reklama: