Reklama:

Společnost TCL aktivně spojuje globální partnery za účelem dosažení úspěchu na konferenci Global Partners Conference 2024

Společnost TCL aktivně spojuje globální partnery za účelem dosažení úspěchu na konferenci Global Partners Conference 2024
Společnost TCL aktivně spojuje globální partnery za účelem dosažení úspěchu na konferenci Global Partners Conference 2024
Foto: ČTK Protext
ctk-protext |
[email protected]
Publikováno: 22. 4. 2024

Wu-chan (Čína) 22. dubna 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Společnost TCL, přední značka spotřební elektroniky a světová dvojka mezi výrobci televizorů, uspořádala 19. dubna 2024 konferenci TCL Industries Global Partners Conference 2024 (GPC 2024). Na akci s mottem "společně k úspěchu" se sešlo téměř 500 obchodních partnerů, vedoucích pracovníků v oboru a zástupců médií ze 47 zemí a regionů, aby diskutovali o nejnovějších poznatcích společnosti v oblasti globálního rozvoje podnikání, výzkumu a vývoje a strategie budování značky. Konference upozornila na rozsáhlý dosah globální partnerské sítě společnosti TCL a její hlavní cíle, kterými je budování cesty k prosperující budoucnosti společně s partnery.

Reklama:

Během konference Du Juan, generální ředitel společnosti TCL Industries, vysvětlil globální strategii společnosti, která upřednostňuje inovace prostřednictvím produktů střední třídy, integraci značky a místní kultury, firemní odpovědnost a udržitelnost, jakož i posílení partnerské sítě na cestě globálního vývoje.

Inovace byly vždy součástí DNA společnosti TCL. Daniel Sun, technický ředitel společnosti TCL Industries, na konferenci uvedl, že TCL Industries bude i nadále pokračovat ve výzkumu a vývoji a zaměří se na optimalizaci kvality displejů, rozvoj domácí inteligence a podporu technologií šetřících energii.

Bill Jiang, viceprezident společnosti TCL Industries a generální ředitel globálního marketingového centra, zopakoval, že značka TCL se řídí heslem "Inspire Greatness", což znamená, že je pevně odhodlána doručit každému uživateli produktů TCL skvělý zážitek z používání. Na základě této nabídky byly také představeny čtyři nově definované vlastnosti značky: živá, inovativní, módní a prémiová.

Na konferenci GPC 2024 byly také představeny nejnovější inovace společnosti TCL, včetně nejnovějších LED televizorů QD-Mini, klimatizací TCL řady FreshIN, chladniček řady Free Built-in a špičkových praček, které se mohou pochlubit nejlepším stupněm čistoty na trhu. Kromě toho připravované modely tabletů TCL NXTPAPER 14 Pro a TCL NXTPAPER 14 s průkopnickým displejem nabízejícím maximální pohodlí očí spolu s inovativními brýlemi RayNeo X2 AR a RayNeo Air 2 XR podtrhly úsilí společnosti TCL v oblasti produktových a technologických inovací.

Společnost TCL oslavila 25 let od svého prvního kroku, kterým byl vstup na globální trh přes Vietnam, čímž upevnila svou globální pozici. S robustním ekosystémem 10.000 partnerů a dosahem na více než 960 milionů uživatelů po celém světě se TCL Industries rovněž proměnila v globální technologickou společnost s prodejními aktivitami ve více než 80 zemích a regionech a s obchodní přítomností ve více než 160 zemích a regionech. Její úspěch spočívá ve špičkovém vertikálně integrovaném dodavatelském řetězci, špičkových produktech a technologiích a efektivní partnerské strategii.

Společnost TCL Industries bude i nadále hledat nové příležitosti, podporovat inovace, zavádět ekologické postupy a růst společně se svými globálními partnery pod heslem "Inspire Greatness".

O společnosti TCL

Společnost TCL je přední značkou spotřební elektroniky a lídrem v celosvětovém televizním průmyslu. Aktuálně působí na více než 160 trzích po celém světě. Specializuje se na výzkum, vývoj a výrobu produktů spotřební elektroniky – televizorů, audiozařízení, domácích spotřebičů, mobilních zařízení, chytrých brýlí, komerčních displejů a dalších. Webové stránky společnosti TCL můžete navštívit na adrese https://www.tcl.com .

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2393072/image_5027930_10464420.jpg 

 

KONTAKT: Savi Chen, +86-13265394382, [email protected]

 

PROTEXT

 

Reklama:
Reklama:
Reklama: