Živě: AI jako hrozba nebo příležitost pro marketing?

Živě: AI jako hrozba nebo příležitost pro marketing?
Živě: AI jako hrozba nebo příležitost pro marketing?
Foto: ČTK Protext
ctk-protext |
[email protected]
Publikováno: 25. 3. 2024

Umělá inteligence zásadně mění svět. Je čím dál častěji součástí lidského soukromí stejně jako pomocníkem v práci. Moderním technologiím se nevyhýbají ani obory marketingu, reklamy a médií. O nejnovějších trendech se bude moci široká veřejnost seznámit v pondělí 25. března 2024 na bloku přednášek The Best of Czech Promotion Summit, který se uskuteční na úvod zahájení letošního ročníku prestižní obchodní konference Retail Summit.

Jak efektivně pracovat s umělou inteligencí vysvětlí celá řada profesionálů a osobností z oboru na workshopu The Best of Czech Promotion Summit, který pořádá marketingová agentura CZECH PROMOTION. Přenos začne ve 14:40.

"Na umělou inteligenci můžeme mít rozdílné pohledy. Praxe nám ale potvrzuje, že její vliv na marketing je nepopiratelný a bude jen růst. Ať už se řadíte mezi boomery nebo zástupce GenZ, technologické snílky nebo pesimisty měli byste o ní alespoň přemýšlet. Jsem proto rád, že letošní summit poskytne mnoho různých osobností, které divákům poskytnou ucelenou představu nejen o tom, co umělá inteligence vlastně je, ale také jak díky ní být úspěšný nejen v marketingu,“ říká Jan Coufal, CEO agentury CZECH PROMOTION.

Program

14:40 Úvod od marketingového ředitele Czech Promotion Michala Nováka

14:45 Tajemství Gen Z , Michaela Kofroňová

Generace Z je první generací, která vyrůstala s tabletem v ruce místo dudlíku. Co se ale stane, když na digitálního jednorožce narazíte a zkusíte s ním komunikovat? Řekneme si, proč brát mladou generaci vážně a jak velká je její kupní síla. Zaměříme se i na to, jak získat mladé talenty do týmu a jak si je udržet. Pojďme společně začít brát generaci Z vážně, protože je tu, aby měnila pravidla hry.

15:05 Proč je nutné, aby značka měla obsah? A jak to může ovlivnit její růst? Případová studie bikero.cz, Jan Coufal a Milan Drozen

Celý trh padá, ale Bikero.cz roste. Jak k tomu může přispět změna komunikačního konceptu? Na konkrétních příkladech, včetně nezvykle otevřených čísel, vám majitelé bikero.cz, Honza s Milanem, ukáží, jak postupovali a čeho se vyvarovali. Kdoví, třeba vám přinesou inspirativní nápady do vašeho vlastního byznysu.

Agentura CZECH PROMOTION je lídrem na poli pragmatického marketingu. Jejím krédem je „pomáhat klientům, aby byli úspěšnější“. Své služby poskytuje již osmnáct let zejména menším až středně velkým českým firmám napříč obory. Zákazníkům nabízí tvorbu efektivních kampaní, tedy full servis počínaje analýzami, výzkumy a nastavením funkčních strategií, přes kreativní řešení a realizaci kampaní, až po offline a online mediální plánování, nákup a vyhodnocení. Agentura je úspěšná i v komplexních digitálních službách, designu, in-store realizacích a PR.