Dnes ho opravdu pozná už jen málokdo. Chlapec ze slavné reklamy na kečup prošel proměnou, zmužněl a nemůže se zbavit "kečupíra"

Pavel Dytrt
Pavel Dytrt
Foto: Se svolením Pavla Dytrta
Rudolf Šindelář | Redaktor
[email protected]
Publikováno: 11. 2. 2023

Pokud mu někdo položí otázku, zda ho ještě dnes na ulici lidé poznávají, herec a dabér Pavel Dytrt (32) odpoví, že už spíše minimálně. Před sedmadvaceti lety přitom jeho tvář na televizní obrazovce viděl snad každý Čech, a to v reklamě na kečup známé společnosti. "Už je to nějaká doba, ale i když je to už opravdu dávno, párkrát do roka se mě někdo zeptá, jestli to náhodou nejsem já," řekl pro ŽivotvČesku.cz s úsměvem nemanželský syn Pavla Trávníčka (72).

Z kontextu je zřejmé, že charismatický Pavel Dytrt od doby, kdy natočil reklamu na kečup společnosti OTMA, zestárl a zmužněl. Přesto mu zůstal šibalský výraz chlapce, který někteří lidé při pohledu na jeho tvář dokáží »identifikovat«. Dodnes mu také zůstala přezdívka »kečupír«, která vznikla tím, že si při natáčení dal do úst hranolky namočené do kečupu tak, že připomínaly upírské zuby.

"Setkávám se s nálepkou »kečupíra« dodnes. Myslím, že se toho nikdy už nezbavím," poznamenal pro ŽivotvČesku.cz s lehkým úsměvem Pavel Dytrt, který slavnou reklamu natáčel, když mu bylo pět let.

V současnosti se syn Pavla Trávníčka věnuje divadlu a dabingu. Sám o něm říká, že ho naplňuje. "Dnes už významně velké herecké ambice nemám, ale divadlo jsem ještě nepověsil na hřebík. V současnosti se však více věnuji dabingu, který mě opravdu baví. Takže jsem ve studiu každý týden," dodal pro ŽivotvČesku.cz Pavel Dytrt. V minulosti zaujal své fanoušky také tím, že se stal v roce 2018 finalistou pánské soutěže krásy s názvem Muž roku.

Diskutujme slušně. Pravidla diskuze na portálu ŽivotvČesku.cz.